Uzun zamandır bakıyordum ama esıme dememiştim anladım ki kalpler Bir kez daha bir cıcek yok asacak yer kalmadı daha dedı halbuki karısı cıcek delisiydı
Ne güzel şey keşke benim olsa
Şaka şaka:))) güle güle kullan güzelim
Görmedim loooo
Ben neden göremedim yaaaaaa
1,512,321 soru
24,667,730 cevap
367,080 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın