Uzun zamandır bakıyordum ama esıme dememiştim anladım ki kalpler Bir kez daha bir cıcek yok asacak yer kalmadı daha dedı halbuki karısı cıcek delisiydı
Ne güzel şey keşke benim olsa
Şaka şaka:))) güle güle kullan güzelim
Görmedim loooo
Ben neden göremedim yaaaaaa
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın