0 oy
384 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kullanan varmı bebeğine kizlar bişey sormam lazım da

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kullanan hiç olmadı mı yaa :/
-Reklam-
0 oy
(151 puan) tarafından
Ben kullandım 
(151 puan) tarafından
Geçmiş olsun
(151 puan) tarafından
Görürdünüz mü ne dediler merak ettim
tarafından
Götürdük canım sonuçlar elimde ama doktor perşembeye kadar izinliymis bugün öğleden snra gitti Perşembe gostercem anlamadimki d vitamini referans aralığı yazmiiyor
(151 puan) tarafından
Laboratuvardan farklılık olabilir ama biz de 20 gün önce götürmüştük 5 ile 30 arası referans değeri olarak yazıyordu belki yardımı dokunur fikir olur az çok diye yazmak istedim
tarafından
Bizimkinin 36 çıkmış D vitamini bı onunkinin aralığı yazmıyor nette de o civarda yazıyor kuzum
0 oy
(429 puan) tarafından
Bende kullanıyorum 
tarafından
Ya biz üç gündür kullanıyoruz ama üç gündür büyük cisi ishal gibi sulu değil ama cıvık gerçi yarın doktora götürcem oğlanı da sizde yaptimi hiç yan etkisinden dolayı falan
(429 puan) tarafından
Yok canım biz bi yan etki yaşamadık günde bir damla kullanıyoruz
tarafından
Allah Allah bize üç damla dedi ya götürcem smdi başka doktora

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 90 göst.
0 oy
1 cevap 189 göst.
8 Mart 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Havvanur1 (1,024 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 218 göst.
4 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Prenseslerinannesi! (577 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 1,913 göst.
22 Ekim 2019 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Semanur (294 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...