Diyemem aramızda saygılı bir ilişki var
Şakalaşırız ama oyle şişko felan demem ahaha
Kaynanamla yuz yüze hic gelmedik,onlar ozbekistanda biz esimle burda evlendik, düğünümüze gelemediler bizde gidemedik,telefonda haftada bir goruntulu konuşuyoruz,karşılıklı yahşi mısınız, rahmat diyip bitiyor konusmamiz o bizim dili fazla bilmiyor ben onlarin kini aramizda baya bi seviyeli iliski var
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın