Sertifikalı tektaşımı aldığım paranın çeyreğine sattım canım kullanmadığım için kenarda durmasın dedim ama resmen para çöp olmuş yani.
Yeni aldıysan zarar edersin, birde evlilik yüzüğünü yenilemek için mi satıyorsun canım
1,512,450 soru
24,669,287 cevap
367,167 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın