Dün akşam kizimin ateşi 37 dereceydi şurup verdim gecede sürekli uyaniktim basindaydim çok fazla ateşlendi koltuk altı ateşi 38 olmuştu ağız içi ateşi 39 su şurup verdim tekrar daha sonra üzerini incelttim ıslak bez ile vücuduna başına kattım şuan 37 ağız içi ateşi dış ateşi de 36.7 normal mi sizce doktora gitmeme gerek varmı
1,512,694 soru
24,672,482 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın