0 oy
244 göst.
Diğer kategorisinde (3,799 puan) tarafından
Bi kac kargom var orda.nakit yok kart la ödeme yapiliyomu şube de.

1 cevap

0 oy
(343 puan) tarafından
Evet yapılıyor canim
(3,799 puan) tarafından
Sağol canım.  Hiç islem yapmadım orda. Bazı siparişlerim şube de bekliyo dedim acaba olurmu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 240 göst.
8 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Es25 (5,181 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 223 göst.
+1 oy
1 cevap 154 göst.
15 Mayıs 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Eda nur (1,590 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 227 göst.
12 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Selcan123 (293 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,829 cevap

367,421 kullanıcı

...