0 oy
332 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar doğumda varis çorabı giydirdiler. Taburcu olurkende bir müddet daha giy dedi doktor. Ortalama kaç gün diye soramadım 

Sa.lak durumuna düşerim belki diye tamm biliyorum doktor hanım dedim :D

Sonra kendi kendime çok güldüm neden herşeyi biliyormuş gibi konuşuyorum? :D

Sa.lak durumuna düşmek en büyük korkum mu ?:D:D

Dr.outker reklamı gibi oldu:wassat:

Bu yumurtalardan hangisi daha büyük ? 

Kabartma tozu bu pastayı ne kadar kabartır ? 

Kafamda deli sorular:woot:;)

Kaç gün giymeliyim kızlar ? Bari burdan sorayım kimse tanımıyor beni hahahaytt:D

Lohusayim bennn :D

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben giymedim bacagimda var ya gecmiyo
-Reklam-
0 oy
(187,414 puan) tarafından

aleykum selam.funda :)

0 oy
tarafından

Aman boşver ya çıkar gitsin :D

(187,414 puan) tarafından
profil yikiliyooo
tarafından
Evet çok severim bu adamı :)))
0 oy
tarafından
Benim doktor 1 hafta özellikle geceleri giy demişti 
tarafından
Bn hiç cikarmiyorum ayağımdan iyimi kötümü yapıyorum ?
tarafından
Rahatsız etmiyorsa kalsın kuzum
Kötü olacak bişey yok. Etki eder
tarafından
Doğum yapali 4 gün oldu halen giyiyorum kuzummn
tarafından
Giy kuzum giy. 3 4 gün daha giy
tarafından
Tamm kuzumm :( ayaklarım şişmiş ama :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 95 göst.
17 Ocak 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Myangell (1,387 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 177 göst.
0 oy
0 cevap 90 göst.
0 oy
5 cevap 659 göst.

Kategoriler


1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...