Kızlar eşimle ufak bi atıştık yani o bana şaka olsun diye çorabını üstüme attı benimde en gıcık olduğum şeydir kızıp trip attım salona geldiğim de bununla karşılaştım hahahh☺️☺️☺️ Kurban olduğum Allah'ım herkese hayırlı eş nasip etsin, huzursuz olanların yuvalarına huzur mutluluk versin inşallahhhhh
O ney ))) bişi yok ki:)
Yapıştırmış mi napmis
Gönlünü alabildiyse ne mutlu
1,512,202 soru
24,666,204 cevap
366,988 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın