0 oy
968 göst.
Diğer kategorisinde (32,622 puan) tarafından
Ben uyku yemek ve sağlık konusunda otoriter oyun ve eğlencede serbest anayım :) 

30 Cevaplar

0 oy
tarafından
Duruma göre ama genelde herşeye dokunmasına bilmesine izin veririm
(32,622 puan) tarafından
Tanıması lazım ama bizimki tanısada zapt olmuyo yaa
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yerine göre mesela başkasının evinde elini bişeye sürmesine müsade etmem biraz sinirli bi yapım var zaten
(32,622 puan) tarafından
Bende o konuda sinirlenirim ya evde neyse ama milletinkine yaparsa utanırım
0 oy
(2,541 puan) tarafından
Aynen canım bende öyleyim 
(32,622 puan) tarafından
İyi böle olmak :)
0 oy
(9,700 puan) tarafından
 Çılgın olucam herhalde 
(32,622 puan) tarafından
Niye kız :)
(9,700 puan) tarafından
Valla canım  oğlum da küçük 9aylik yeri geliyor dans ediyorum kucama alıp yeri geliyor saklanıp  kovaliyom  öyle geçiyor şimdilik
0 oy
(7,094 puan) tarafından

Orta şekerli  :D


(32,622 puan) tarafından
Ahhahah aaaa ben kahvemi içmedim ya aklıma getirdin :)
0 oy
(579 puan) tarafından
Herşey gerektiği kadarına izin veriyorum küçük kızıma daha uykuyu ogretemedim zorlamiyorumda ne zman isterse o zman uyuyo ona serbest ;)) büyükler saatli tabi 
(32,622 puan) tarafından
:). Benim iki tane biri 19 aylık biri 5 yaş valla ikiside düzenli
(579 puan) tarafından
Benim küçüğüm bu ayın 15 de 2 yaşına girecek diğer kızlarım biri 10 biri 6 yaşında onlar saatini bilir ablasıyla giderler şuan onlar uyuyo küçük evi birbirine katiyo :))
0 oy
(1,930 puan) tarafından
Yemek.saatimiz uyku saatimiz düzenlidir çok şükür ben orta bi anneyim 
(32,622 puan) tarafından
Galiba bende orta oluyorum ama bazen kükrüyorum yalan yok :)
0 oy
(712 puan) tarafından
Oğlum şuan küçük ama daha serbest olup gözümü de üstünden ayırmamayı düşünüyorum hata da yapması gereği sonuçta hayat düşe kalka öğreniliyor
(32,622 puan) tarafından
Çok mantıklı cidden
0 oy
(27,120 puan) tarafından
Bebeğim küçük olduğu için bişey diyemiycem şimdilik. 9 aylık daha. Ama fıtratım otoriter. Biraz serbest olmayı isterdim. Bakalım neler olacak
(32,622 puan) tarafından
Ne çok sık ne çok serbest bırak
0 oy
tarafından
Küçüklüğünden beri serbestti hiç kural koymazdim baktım böyle olmuyor laftan anlamıyor dinlemiyor önünü alamiyorum daha yeni otoriter olmaya başladım valla böylesi daha güzelmiş şuan tam konuşamıyor herşeyi konuşunca daha degsiik stiller denerim tabi;))
(32,622 puan) tarafından
Ne çok serbest olcak nede baskılı işte ama otorite iyidir :)

İlgili sorular

+4 oy
47 cevap 2,481 göst.
3 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde vellenizanim (1,582 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 526 göst.
0 oy
7 cevap 315 göst.
26 Şubat 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 453 göst.
3 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde Kezbanmiran (66 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,231 cevap

367,383 kullanıcı

...