Bu asagidakilerde umdugumdan iyigeldi esofman takiminin yesilinide aldim. Bu ikisi 30 ar tl yesilinide 1 tlye aldim takimin:)) onu giyinmistim foto cekmeden atamadım.
Param yok ama bakıcam genede belki Birgün olur da alırım
1,512,298 soru
24,667,348 cevap
367,060 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın