❤️❤️❤️❤️❤️
Bizde kedi istiyoruz kopek olmaz ya bize ayrica bu kopek marazalin nin kopegi degil mi
Ay bu ne asla besleyemem ben
Yaaaa şununnnn guzellgineee kurban çokkkk guzelllllll maşallah tüyü kadar ömrü olsunn . Benim yok malesef şuan ama ilerleyen zamanlarda kedi alicam bitane çok istiyorummmmm
Prensesim olur kendileri Sakızım
Evettt kesişim var 5 yıldır benimle
miniğimm ♥♥♥♥♥♥♥
1,512,311 soru
24,667,602 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın