2900 doğdu oğlum. Bugün tarttik 3.150 gram olmuş.
Yani 12 günde 250 gram almis. Normal mi sizce kızlar?
Doktor düşük gibı dedi de.
Bu Cumaya kadar 100 gram almazsa mama desteği verecez oğluma..
2 saate 1 emziriyorum. Çok şükür sütüm de var. Bir de süt damlası kullanıyorum.
Sizce nasıl iyi mi?
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın