0 oy
153 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (288 puan) tarafından
Mrb kızlar doğum yaptım.1.5 ay oldu emziryorum yalnız tırnaklatımda mantar oluştu törpü cila kullandım geçmedi emzirirken tamamen geçirebilicek ilaç varmı çok kötü oldular hepsinde var neredeyse cildiyeye gidicem

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Cildiyeye gitmeden yapma canm
(288 puan) tarafından
Gidicem canım etkili.bi.ilaç verir inşAllah
-Reklam-
0 oy
(1,585 puan) tarafından
Farmasinin var mantar için takımı eşim onu kullandı geçti
(288 puan) tarafından
Çay ağacı yağı süryorm arada pek bşy etki etmedi ayak altlarım kuruyor birde :(

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 159 göst.
0 oy
1 cevap 143 göst.
28 Şubat 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde rabiaans (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 211 göst.
1 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hazall (166 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 204 göst.
24 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde 0987654 (336 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,313 soru

24,667,612 cevap

367,074 kullanıcı

...