Ben kocam diyom bahsederken cunku daha samimi ve sahiplenici geliyo ya siz
Burda esim yazarim arkadaslarima kocam derim evde o bana karıiı der bende ey herif derim oyunumuz gibi bi sey oldu bu
Valla dilime o an ne gelirse ortamına gore degisir ikisinide kullaniyorum anliycan
Kibarlik yapacaksam eşim tanidik icindeysek kocamm
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın