Baktık hava güneşli kendimizi dama attık. Kahvemizi yaptık çıktık. Gelişime özel
Ben de geleyimmm miiii Mugladayim burası da yaz gibi ama arkadaşım yok
Ben Bi kebap bekliyordum afiyet olsun canım :)
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın