0 oy
544 göst.
Diğer kategorisinde (39,744 puan) tarafından

Baktık hava güneşli kendimizi dama attık. Kahvemizi yaptık çıktık. Gelişime özel :D

image

7 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ohh miss keyfiniz bol olsun❣️❣️
(39,744 puan) tarafından
Sağol canım
-Reklam-
0 oy
(1,012 puan) tarafından

Ben de geleyimmm miiii:) Mugladayim burası da yaz gibi ama arkadaşım yok 

(39,744 puan) tarafından
Gel canım gel
0 oy
(157 puan) tarafından
Adana'nın neresinde oturuyorsunuz
(157 puan) tarafından
Bende seyhanda oturuyorum da
(39,744 puan) tarafından
Hangi mahalle. Biz gülpınar dayız salı pazarı sokağında
(157 puan) tarafından
Bende Denizli mahaallesi
(39,744 puan) tarafından
Hmm biraz uzak bize
(157 puan) tarafından
Evet biraz uzak galiba
0 oy
(14,062 puan) tarafından
Oh mis valla afiyet olsun ❣❣
(39,744 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
tarafından
Bende gelem beni mumbarla sirdan yemeğe götür kiazz çok merak ediyorum :)
(39,744 puan) tarafından
Dışarıdakiler güzel değil sen gel annemin elinden ye  :D
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Ben Bi kebap bekliyordum :D afiyet olsun canım :) 

(39,744 puan) tarafından
Ooo ona sıra gelecek canım yavaş yavaş ciğer kebap döner her şey  :D
0 oy
(1,494 puan) tarafından
Bende gelşyom kız bende karaisalılıyım 
(39,744 puan) tarafından
Ooo ora uzak kız.
(1,494 puan) tarafından
He kız uzak biraz

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 203 göst.
1 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 478 göst.
10 Kasım 2024 Diğer kategorisinde 1996 Anne (4,218 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 1,018 göst.
23 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Mesude (2,984 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 267 göst.
1 Kasım 2022 Diğer kategorisinde 11202105 (81 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...