0 oy
408 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Cevap verenlere cevap atamadım cnki evime internt daha bağlanmadı kusura bakmayın hakkınızı helal edin zaman ayırıp yorum yazmışsınız interntm olsn heosni artilcam içime siknti oldu resmen şuan da çıkmak zornda oldugm için yapamiyorm hepinize iyi geceler dilerim 

4 Cevaplar

0 oy
(8,061 puan) tarafından
Iyi geceler ☺
-Reklam-
0 oy
(1,585 puan) tarafından

İyi geceler tatlım sorun değil :)) yarın artımi beklerim :) ilk bn yazdım

0 oy
(343 puan) tarafından
İyi geceler canım
0 oy
tarafından

Olay ne bilmiyorum ama sabah olduğu için günaydın diyeyim benden:) :D

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 282 göst.
1 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Fadik63 (216 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 704 göst.
17 Haziran 2019 Diğer kategorisinde ❤️Balım❤️ (2,187 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 544 göst.
24 Eylül 2024 Diğer kategorisinde BetusMoms (6,164 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 441 göst.
25 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde esrausen676 (102 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...