Aralıkta spiral taktırdım ama adetim geçen ay 5 gün geçti şimdi ise 1 haftayı geçti hala olmadım spiral böyle düzensizlik yapıyor mu ya bu normal mi .korkuyorum binde bir olan kayma ihtimali bana denk gelir diye
1,512,767 soru
24,673,449 cevap
367,407 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın