Bende takip ediyorum Sema hanımı. Yazdıklarını ve attığı fotoğrafları görünce çok üzülüyorum içim gidiyo. Hele o kurban olduğum Ali Emir'in o güzel gülüşünü görünce ağlıyorum. Merakla 1 mart ı Ali Emir'in ölmesine sebep olanların cezalarını almalarını bekliyorum. Allah tan bi oğlu daha oldu acısı biraz olsun hafifler inşallah.
1,512,615 soru
24,671,320 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın