Kızlar oglum 3bucuk aylik 1 kere adet oldum ben daha 3 4 günüm var saniyordum ama bi baktim ki 3 gun geçmiş gebe kalmadan onceki duzenime gore mi adet olurum ben yine duzensizlik olur mu
Sezeryanliyim korunuyorumda ama simdi 3 gun geçti yazinca tırstım biraz
Ayriyetten 1 hafta once kahverengi 4 5 damla geldi adet oluyorum sandim ama bidaha bisey gelmedi
1,512,234 soru
24,666,659 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın