Ikinci ay aşısından sonra oldu galiba çünkü 2.ayda koldan asi oldu şuan 4.5 aylık. O yaranın altında baya sertlik var neden olmuştur bu yasayaniniz var mı hic
Bizimki de aynı şuan aşı izi kalacak orda ondan şişiyor
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın