Biz geldik. Sabah tansiyonum sınırda çıkıyor. Acile gittik. Merkeze kandım doğuma yönlendirdi. Bu gün hafta sonun doktor yok asistanlar. Var o yüzden özele gittim tansiyon ilacı başlandı. Ama içimde bir korku yok sitres de yapmıyorum.
MasAllah sağlıkla kucağına alırsın inşAllah kaç haftadasin
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın