Kuzum benim oturduğum oda da TV yok gün boyu eşim işten gelinceye kadar o minik odamdayim l loktuk ve oğlanın beşiği var beş yaşındaki oğlumun oyuncakları o kadar hatta buraya resim attiydim şimdi sipalar uyuyor koltukta eski resmi ativeriyim TV 9 yaşındaki kızım dahi izlemez bende izlemem aramam yani sesinden dahi olumsuz şeyleri alırlar kuzum
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın