Yaaaa offfff aşeren gelmesin yazınca daha bi çekiyo beniiiiii ağlicammmmm mmmiiiikkkeeemmmeeeellll görünüyorrrrrr
Kesin girerim böyle yazılsa bile ellerine sağlık çok güzel görünüyor
Tadına bakmam lazim ben görüntüye yorum yapmam
Bende gelebilir miyim. Kocanın doğum gününü kutla evden kov. Ben yemeye geleyim
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın