Annem kalp rahatsızlığından dolayı yanıma gelemedi, o üzülünce ben aldım bebişimi geldik dün pazartesi geri dönücez 7 aydır görmemiştim anacığımı ❤️
Ne mutlu sana benim anacugumda rahatsız gelemiyor yanıma insallah yarın ben gidicem kaç aydır görmedim kırkım çıktığında görmüştüm en son
Çok geçmiş olsun canım selamlar sevgiler gözün aydın ☺️
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın