Ben cok begendim emsan indirmideydi evimde agir klasik bir takim olmasi icin aldim 120 tl cikk diger markasiz urunler 160 falan 200 bende dedim hem marka hem daga uygun
Güzelmiş canım güle güle kullan
Zevk meselesi güle güle kullan
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın