Neee bide 8 ay atağı mi varmis yeteeerrr atcam kendimi terastan yaaa
Valla o pis atak. Baya da uzun sürüyor
Sen bir de 2 yas sendromunu gor ahahah
1,512,675 soru
24,672,191 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın