2 yıl bitti kullanıyorum ama bu ara tuhaflasti. Pişmeden yandı kekim . Bu fırından memnun olan var mı neden böyle oldu ki
1,512,150 soru
24,665,564 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın