Günaydın hanımlar benim hayatımda otomatik ödeme talimatı var ama akşam hattımı kapattılar hesap ta NAKİT fazlasıyla vardı ama şimdi 30 küsür açma kapama yansıdı faturaya ben şimdi bankaya itiraz etsem sonuç alırmıyım başına gelen varmı
1,512,824 soru
24,674,387 cevap
367,447 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın