Tansiyon erken başladı hanımlar. Benim hastane hayatı bitmeden başladı. Rabbim herşeyin hayırlısını versin. Başka diyecek birşey yok.
Kızımı tansiyondan kaybettim rabbim inşallah bunu bana bağışlar. Kafam dağılsın istedim o yüzden yazdım hanımlar.
Böşraa burada takıla takıla tansiyon alt üst oldu demi kızz geçmiş olsun
1,512,352 soru
24,668,109 cevap
367,110 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın