0 oy
465 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Bazen gereksiz linç yiyoruz bazen gerekli bazen neye linclendim ben şimdi diyorum. .ama öyle yada böyle linçlenmek iyidir insana farkındalık yaratır evet hoşumuza gitmiyor normal olarak ama bikac saat sonra sanki haklılar diyesimiz geliyor. Oylen iste ☺️

9 Cevaplar

+2 oy
(187,408 puan) tarafından

Dikkat dikkat bu bir linctir :ermm::D

-Reklam-
+1 oy
tarafından

Doğru söze ne hacet :D zoruna giden karşılık verir doğru söz her zmn acı yani 

(11,263 puan) tarafından
+++++
+1 oy
(64,931 puan) tarafından
yat uyu canim sen yada buketle takil ☺️☺️☺️
(187,408 puan) tarafından
o benim ortmenim viremem
(64,931 puan) tarafından
linc seviyo baksana ☺️
0 oy
tarafından

:D terlik geliyo bakk 

(16,643 puan) tarafından
Esra erolu çok izlediğin nasıl belliii
0 oy
(8,460 puan) tarafından

:Dbirazdan gelirler zaten tam vaktinde.

0 oy
(34,524 puan) tarafından

Ahhahaha buda iyiydi

0 oy
(1,475 puan) tarafından
Bende o esnada nekdr bilgiç insanlar var hep mi bna denk gelir arızalar diyorum tlfnla dalasim geliyo
0 oy
(7,436 puan) tarafından
Özeleştiri insanı her zaman bir adim one çıkarır.ama bunu yapmayan duymak istediğini alamayan insanalr da cirkeflsiyor 
0 oy
tarafından

Loncleyecek bisey bulamadım çok uğraştım ama :D

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 227 göst.
0 oy
23 cevap 953 göst.
15 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Oykulku (1,184 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 244 göst.
4 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 526 göst.
8 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Deryaa24 (145 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...