Hayır ben 29 yaşındayım 3 üncü sezeryan dı ve bağlatmak istedim doktorda zaten birdaha çocuk yapma bebeklerinde gelişim geriliği oluyo birde artık tehlikeli dedi birde zaten bende istediğim için bağlattım devlette doğumda sonra yaptılar eşinin imzasını alıyolar doğumda onay veriyorum diye kağıt imzalayacak
1,512,746 soru
24,673,172 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın