Normal de odunsu ama bugün romantikliği tuttu lakin hepsini çocuklar yedi
Darısı başıma .
Olsun düşünmüş yeter ormantiklik
Her daim beklenen hareketler
Afiyet olsun
Ne güzel kız arada bı böyle şeyler güzel olur afiyetle yiyin
Tütütüüttüüüü nazar değmesin
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın