0 oy
162 göst.
Diğer kategorisinde (65 puan) tarafından
10 gün oldu normal doğum yapali 3 gündür tansiyonum yukseliyo ne yapsam dusmuyo başımı kaldiramiyorum artık doğum sonrası böyle bişey yaşayan oldumu 

1 cevap

0 oy
tarafından
Dogumda olmustu dogum sonrasi biraz devam etti alfamet diye bi hap vermislerdi emzirirken icmistim arastir istersen canim
-Reklam-

İlgili sorular

+2 oy
2 cevap 272 göst.
30 Mart 2025 Diğer kategorisinde Havva4545 (1,185 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 196 göst.
0 oy
1 cevap 168 göst.
2 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Miross-95 (1,130 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 182 göst.

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,304 cevap

367,390 kullanıcı

...