Zehri verip şaka yaptım demesi.
Kendimi hiç yerine koymak istemedim. Çünkü daha cümlenin başında beynimde şimşekler çaktı. Bence bu şekilde devam etmesine izin verme. Anne annedir. Baba babadır. Kimse anne ve baba yerine geçmeye çalışmamalı. Eğer geçiyorlar ise de buna asla izin verilmemeli.
1,512,748 soru
24,673,249 cevap
367,384 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın