Arkadaslar bu pandemi.ikinci faz basvurusu yaptim.ama e devletten söyle bisey cikti acaba öyle olunca vermiyolarmi.bilgisi olan varmi.eşimle ben ayri aryi basvurduk ikimizin basvurusu.
1,512,788 soru
24,673,868 cevap
367,423 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın