0 oy
293 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,346 puan) tarafından
Kizlar biraz önce ağrıdan dolayı gitmiştim bebeğimin kilosuna 2390 dedi çok az değilmi sizcede bana mi öyle geldi 

5 Cevaplar

0 oy
(173 puan) tarafından
Hayır değil bence daha bi kaç hafta daha var yine alır
(1,346 puan) tarafından
Burda yazanları dokudumda 2500 den aşağı yok
(173 puan) tarafından
Canım her bebek aynı değil ki belki genetiktir
(1,346 puan) tarafından
Bende küçük doğmuşum haklısınız
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bana normal geldi canm 37+5 de 2500 gram doğdu kızım 
(1,346 puan) tarafından
O zmn benim tosununkide normal
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Daha 8 hafta kadar var canım iyi gibi bir kiloya kadar alır inşallah 
(1,346 puan) tarafından
Inşallah alır
(15,132 puan) tarafından
İmkanın varsa kaşar muz soda ama sade tüket
(1,346 puan) tarafından
Hepsinide severek tuketiyorum
0 oy
(3,725 puan) tarafından
Az değil çok ta değil 3-3200 civarı doğar muhtemelen
(1,346 puan) tarafından
Inşallah canım
0 oy
(785 puan) tarafından
Benim bebeğim tam 35 haftalıkken 2750 kg di 3715 kg doğdu 41.haftada
(1,346 puan) tarafından
Maşallah
(785 puan) tarafından
Senin bebeginde 3200-3500 civarı doğar muhtemelen canım
(1,346 puan) tarafından
Hayırlısı olsun inşallah

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 316 göst.
29 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 364 göst.
12 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde Demet90 (504 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 233 göst.
22 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde ElizanG344 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 276 göst.
3 Nisan 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 35Nisa.! (150 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...