Ben varım büyük ihtimalle bebeğim erkek doktorumuz dedi.Bunu erkek çocuk isteyen kuzenime söyledim kabullenmek istemedi doktorun yanlış görmüştür dedi.Oğlan olursa tavrı nasıl olacak bilmiyorum (
Yeğeni erkek diyemi kusmusniye ama çok sacma
1,512,352 soru
24,668,137 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın