ekmek yaptim hemde papatya ☺️
Bendensin bi yemek yaptim onuda yapmicaktim da mecbur acikiyoz iste
Hahahahaa aynı ben jiç temizlik yapmadım ama oturamadım da nasıl oluyorsa artık
Temizlik yaptım gün boyu kızımın nefresimini falan yıkadım battaniyesini falan kuruttum uyuttum şimdi çay içtim elbiselerimi çıkardım malum yarın işe gidicem şimdide eşimle mesajlaşıyorum
ohoooo nefiss yemek yaptım. Kilerimi topladım düzenledim. Gardırobumu sildim düzenledim.. Az sonrada mutfağa y hazirlaycam afiyetle yiycez
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın