Bir çok damla kullandım ve şu anda 3 aylık çocuk da bağırsak tembelliği yapıyo bizimkide öyle oldu ben yardımcı olmadan yapamıyor işde dün yaptı kendi çok şükür ilk zamanki gibi gazı yok çok mutluyum oyüzden
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın