Bir çok damla kullandım ve şu anda 3 aylık çocuk da bağırsak tembelliği yapıyo bizimkide öyle oldu ben yardımcı olmadan yapamıyor işde dün yaptı kendi çok şükür ilk zamanki gibi gazı yok çok mutluyum oyüzden
1,512,692 soru
24,672,375 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın