0 oy
257 göst.
Diğer kategorisinde (3,107 puan) tarafından
Ben burda fikir almak için açtım linç edip yorum yapmak icin yorum yapın demedim yaptığım yorumlar da niye gizlendi bilmiyorum burda herkes geziyo tozuyo surda biri çıksın desin ben evden çıkmıyorum kimseye gidip gelmiyorum diyene inanmam kusura bakmayın kendi fikrim 
notu ile kapatıldı: Tartışmaya açık post

3 Cevaplar

0 oy
(34,545 puan) tarafından

Bende inanmıyorum herkes fildir fildir dolaşıyor

-Reklam-
0 oy
(389 puan) tarafından
Kiz ne takyon ya seni linç edenler dogum gunu yapiyor
(3,107 puan) tarafından
Kesinlikle öyledir insan karşısındakini yargilarken önce kendine bakıp sonra karşıdakini elestirsin
0 oy
tarafından
Ne oldu da kuzum
(3,107 puan) tarafından
Dün arkadaslarim çaya gelicek ddim fikir verin ne yapım ddm ipini alan geldi lince çok tuaflar postuma bak okursun yorumlari
(349 puan) tarafından
Vallahi ben 3 aydır dışarıya çıkmıyorum çöpü bile eşime verir o döker yani.Akşama kadar evdeyim. Ama bekarken de böyleydim evde 4 kız. Arka bahçemiz vardı babam zorla çıkarırdı hava alın diye.

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,700 göst.
0 oy
6 cevap 535 göst.
11 Eylül 2025 Diğer kategorisinde T&RT&L&M (928 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 2,299 göst.
7 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde 2801 (1,503 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 204 göst.

Kategoriler


1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...