Normal de saksı konuluyor yani aldığım site de öyle geçiyor adı ama evde çiçek sevmiyorum bende o yüzden fotoğraf köşesi yaptım nasıl olmuş
Güzel olmuş canım
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın