0 oy
128 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (943 puan) tarafından
Kızlar doğumdan sonra tansiyonum hep 9/5 11/4 10/4 sürekli böyle neden olabilir yoksa normal mi

1 cevap

0 oy
(6,492 puan) tarafından
Bünye ile alakalı olablr bemim hep 9/5  bazende 8/7 di çok nadir 10 olfuğunu görürüm kansızlık yapıyor olabikir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 151 göst.
0 oy
1 cevap 253 göst.
0 oy
4 cevap 252 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,177 cevap

366,986 kullanıcı

...