0 oy
319 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kabız olmsindam şüpheleniyorum rahatsız gibi 

6 Cevaplar

0 oy
(42 puan) tarafından
Ben 4,aylkken verdm
tarafından
Tamam canım sagol
-Reklam-
0 oy
tarafından
10 aylikken kullandik biz 2 3 ay 2 yasada olur sanırım 
tarafından
Tamam canım çok sağol teredduurte kaldım büyüklerde kullanıyor ya aynı dimi hepsi
tarafından
Resmi varmi
0 oy
tarafından
Verilir canım
0 oy
(14,276 puan) tarafından
Verilir canım 
0 oy
(1,795 puan) tarafından
Verilir ama az ver ve uzun süre kullanma. Doğal yöntemler daha iyi
0 oy
(1,041 puan) tarafından
Verilir benim oğlum 1 yaşındaydı doktor vermişti. Ama uzun süre kullanma ben o zaman bile doktor verdiği halde bir ölçek verdim bir süre hiç vermedim. Çok kabız olursa veriyorum. Bağırsaklarının gelişmesi kendi yapabilmesi için ona alıştırma. Şimdi oğlum 16 aylık kabız olduğu zaman kuru kayısı veriyorum bir tabak kendi kendine ondan yiyor hoşaf kaynatıyorum ilaç vermeye gerek kalmadan düzeliyor geri

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 255 göst.
25 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Minily (541 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 456 göst.
0 oy
2 cevap 188 göst.
6 Kasım 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Mahirin annesi (131 puan) tarafından soruldu
+2 oy
10 cevap 678 göst.

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...