Biz sevmiyoz o yuzden almiyizda
Dondurucudaa
Kavanozun içine dolduruyor. Azını Güzelce kapatıyorum. Buz dolabında saklıyorum
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın