0 oy
195 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (13 puan) tarafından
Merhaba protein kaçağım 1500. Tansiyon umum yukselmemesi lazım. Fakat iki gündür 8- 4 oluyor. Gebelikte düşük tansiyon yaşayan var mı?

3 Cevaplar

0 oy
(253 puan) tarafından
Gebeligim boyunca tansiyonum düşüktü vücudumu ateş basar elim ayağım boşalır bayilicak gibi olurdum doktora sürekli soyluyodum ama düşük tansiyon normal yuksekse sıkıntı var tansiyonun düşünce uzan ayaklarının altına yastık köy yüksek tut falan derdi ayy aklıma geldi şimdi çok çektirdi valla bana düşük tansiyon
-Reklam-
0 oy
(387 puan) tarafından
Benimki normalde 10/6 olurdu hep zaten. Gebelikte 9/5 cikiyor
0 oy
(2,573 puan) tarafından
Düşük tansiyon normal ama yüksek tansiyon olursa sıkıntılı hastaneye gidilmeli

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 180 göst.
4 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Defneegb (701 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 219 göst.
14 Ocak 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 301 göst.
0 oy
2 cevap 224 göst.
2 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Rabisim (12 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,716 soru

24,672,884 cevap

367,367 kullanıcı

...