Hani bir söz vardır yaprak döker bir yanımız , bir yanımız bahar bahçe diye şuan bi yandan içim sevinçle dolu bi yandanda hüzün dolu hayatı gençken öğrenmek savaşmak göğüs germek o kadar zor ki... hep neden kadınlar ödüyor bedeli suçumuz kadın olmak mı?
Kırmamak için hep kırıldığımız için
1,512,747 soru
24,673,297 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın