kızlar kampüs bilişim adınla geldi kargo herkes dolandırıcı yazmış ama gayette güzel paketle geldi bende korktum ama değilmiş sonuçta gönderici ödemeli sıkıntı olmaz diye düşündüm
Ben hiç fis girmiyorum ya girmeye üşeniyorum güle güle kullan
Kız bu nasi oliyyyy biri bana anlatsın
Merhaba bnde kalp ile 1 pkt aldım da ama hangi kargo ile geliyor mng kargo adıma bir kargo var acba bez olabilir mi hiç birsey anlmadim
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın