Dün süpürgenin malzemelerini yıkadim. Bu sabah da iyice kurusun diye sobanın yanına koymuştum. Sonra sobanın yanında unuttum baktım içerde garib bi koku kafamı bi cevirdim ki hortum erimiş sıcaktan. Ne zaman bu malzemeleri yıkasam hep bi sakarlık yapıyorum. Geçen sefer yikadigimda da filtrenin süngerini kaybetmiştim balkondan uçup gitmişti yenisini alınca bulmuştuk. Eşime daha demedim. Nasıl dicem bilmiyorum sana akşama bir sürprizim var dedim ama sürprizden çok şok olacak
Hortum satılıyor ama ya . Gerçekten öyle sakarlık olması çok kötü. Hele ki bi zamnda. ek bir masraf çıkıyor sonuçta
1,512,301 soru
24,667,429 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın