0 oy
219 göst.
Diğer kategorisinde (5,134 puan) tarafından
Oglum 6 aylık oldu oturma alıştırmaları yapıyoruz destekli mama içtikten 1.5 saat sonra oturtuyorum ama kusuyor neden acaba 

2 Cevaplar

0 oy
(6,997 puan) tarafından
Dik oturmadığı için kusuyor çok normal bende de var ondan bı tane :D 
(5,134 puan) tarafından
Ne zaman geçer acaba
(6,997 puan) tarafından
Antikolik biberon kullanmiyorsan mutlaka gazını cikar.Kendisi tam oturmaya başlayınca artık geçer o durum
(5,134 puan) tarafından
Tamam canım sağol
-Reklam-
0 oy
(1,698 puan) tarafından
Tam dik oturamıyor ya alışkında değil mideye baskı olunca kusuyordur cnm
(5,134 puan) tarafından
Evet daha tam dik oturmuyor
(1,698 puan) tarafından
Ondandır cnm ama yasla arkaya
(5,134 puan) tarafından
Tm canım sağol

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 510 göst.
5 Nisan 2026 Aile & Aşk kategorisinde Minikanne (3,854 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 154 göst.
21 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 164 göst.
10 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Miss.Berna (4,176 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 2,883 göst.

Kategoriler


1,512,674 soru

24,672,167 cevap

367,320 kullanıcı

...