Bencede gelmesinler ben 3 ay oldu halen çekiyorum bu bokuu tat alma koku alma duyusu yok halen hayatın anlamı kalmadı benim için oyüzden lütfen izin verme onların keyfi olacak diye yazık olur
Bencede gelmesinler madem korunmuyorlar madem dikkatsizler otursunlar oturdukları yerde
1,512,371 soru
24,668,328 cevap
367,120 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın